Menu Content/Inhalt
Į pradžią arrow Blog arrow KIDDY- saugiausia produkcija vaikams!
  • Lithuanian

Prekių krepšelis
Jūsų krepšelis tuščias.

Prekės


Visos prekės


Detali paieška

Pagal gamintoją



Prisijungti






Pamiršote slaptažodį?
Dar neužsiregistravote? Užsiregistruokite!
KIDDY- saugiausia produkcija vaikams! Spausdinti El. paštas

Kodėl „saugos staliukas“ efektyvesnis nei 5 taškų diržai?
Kaip žinoma, 95% visų automobilinių kėdučių 1 grupės (nuo 9 iki 18 kg)  vaikams naudoja savus 5 taškų saugos diržus. Grubiai kalbant, praktiškai visų gamintojų 1 grupės autokėdutės - tai padidintų matmenų automobilinis lopšys, pastatytas vertikaliai. KIDDY sėdynė - tai tikra, bet miniatiūrinė automobilinė kėdutė, naudojanti ypatingą saugos staliuką patiems mažiausiems vaikams.

 

Kaip žinoma, 95% visų automobilinių kėdučių 1 grupės (nuo 9 iki 18 kg)  vaikams naudoja savus 5 taškų saugos diržus. Grubiai kalbant, praktiškai visų gamintojų 1 grupės autokėdutės - tai padidintų matmenų automobilinis lopšys, pastatytas vertikaliai. KIDDY sėdynė - tai tikra, bet miniatiūrinė automobilinė kėdutė, naudojanti ypatingą saugos staliuką patiems mažiausiems vaikams. Abejones klientams dėl panašaus staliuko efektyvumo iš esmės sukelia šis argumentas: automobilių sporte visi pilotai naudoja būtent 5 taškų diržus, ir jokių staliukų ten nėra!! Net  „Formulė-1 “. O saugumo klausimai ten pirmoje vietoje. Kas tiesa, tai tiesa. Bet ir saugos pagalvės automobilių sporte taip pat nėra? Tačiau jinai iš tiesų laikoma stipriu pasyvaus saugumo faktoriumi įprastuose automobiliuose. Problema ta, kad jeigu pilotai F-1 ar bet kurie kiti lenktynininkai naudotųsi saugos staliukais, kaip siūlo KIDDY, tai jie negalėtų valdyti automobilio. Dėl šios priežasties, panašus saugumo didinimas automobilių sporte netenka jokios prasmės. Bet ne dėl vaikų saugumo! Juk kūdikis nevaldo autombilio! Didelis kūdikio saugumas naudojant vietoje diržų staliuką pasiekiamas dėl dviejų svarbių dalykų. Pirma – tai padidintas kūdikio kontakto plotas su „stabdančiu“ paviršiumi. Tai yra staliuko kontakto plotas su kūdikiu 5 kartus didesnis nei diržų. (ir vėl analogija su saugos pagalve). Antra – esant priekiniam smūgiui kūdikis krūtine ir pilvu remiasi į staliuką ir pagrindinės apkrovos tenka jo pilvo presui ir krūtinės ląstai, tai yra iš principo į tą vietą, kur ir gamta numatė tokios rūšies apkrovas. Penkių taškų diržų variante pagrindinės apkrovos tenka kūdikio kaklui, t. y. pačiai silpniausiai vietai. Esant standžiai diržais prispaustiems pečiams staigiai linktelėjama galva, tuo metu atsiranda apkrovos į kaklo slankstelius, galinčios stipriai traumuoti mažylį. Atlikus Sicher.jpgdaugybę testų apkrovimas į kūdikio kaklą naudojant saugos staliuką sumažėja 5 kartus lyginant su penkių taškų diržais! Penkių taškų diržai turi dar vieną nemalonią problemą. Dauguma vaikų savarankiškai atsisega diržų sagtį. Mažyliams tai pramoga, tačiau saugumui didelė problema. Saugos staliuko naudojimo schema visiškai pašalina šią problemą. 2006–2007 metų ataskaitose vokiečių automobilių klubas ADAC ir žurnalas „Waren Test “ vienareikšmiškai pasisakė už saugos staliukų panaudojimą 1 grupės sėdynėse ir rekomendavo juos kaip ateities kryptį didinant vaikų automobilinių kėdučių saugumą. Būtent saugumo sistema naudojant staliuką gavo specialų ADAC statusą „pati patikimiausia apsauga Sicher ist sicher arba „ visiškai saugus“ – tai kokybės ženklas Vokietijoje. Tai statusas, priskiriamas tik produkcijai, absoliučiai atitinkančiai visus parametrus. Vokietijos piliečiams šitas statusas – vienareikšmis kriterijus renkantis prekę. Visos automobilinės kėdutės „Kiddy “ turi tokį statusą nuo 2007 m. Ir rekomenduojama kaip geriausia produkcija vaikams.
 
< Atgal   Pirmyn >

Naujienų prenumerata


Vardas:
El. paštas:


Advertisement