Menu Content/Inhalt
Į pradžią arrow Blog arrow Mirtinas pavojus! Autokėdučių autoavarijų bandymai – viena iš dviejų netinkama!
  • Lithuanian

Prekių krepšelis
Jūsų krepšelis tuščias.

Prekės


Visos prekės


Detali paieška

Pagal gamintoją



Prisijungti






Pamiršote slaptažodį?
Dar neužsiregistravote? Užsiregistruokite!
Mirtinas pavojus! Autokėdučių autoavarijų bandymai – viena iš dviejų netinkama! Spausdinti El. paštas

Automobilinių kėdučių bandymų analizė

Penkios iš dešimties autokėdučių neatitiko “Auto, Motor und Sport” autoavarijų testo, tai blogiausias rezultatas per daugelį metų atliekamų šių bandymų. Tai pirmas kartas istorijoje, kai 4 autokėdutės buvo visiškai sugadintos.
pav.1.jpg  
 
2 pav..jpg
Bandymas buvo atliktas mašinos važiuoklėje su įmontuota autokėdute, važiuojant 51 km/h greičiu. Absorbuojamoji jėga žiauriai suplėšė autokėdutę, taip lyg Džeko peilis manekeną. Galutiniame rezultate
kėdutės Storchenmühle My Seat CL– sulūžęs autokėdutės atlošas.

Kaip atliekamas testas?
Avarijos bandymo detalės

3 pav..jpg
Autokėdučių bandymai buvo atliekami ant VW Golf automobilio važiuoklės galinės sėdynės su prisegtu saugos diržu ar ISOFIX jungtmis.
Jau 18 metų “Auto, Motor und Sport” atlieka autokėdučių bandymus kartu su TÜV Süd. Pagrindiniai TUV įrenginių ir bandymų parametrai beveik nepasikeitė, nes keleivio apsaugos sistema yra atliekama su vidutinio dydžio automobilio kėbulu ant galinės sėdynės. Ir šiuo atveju bandymams atlikti naudojama VW Golf automobilio važiuoklė. Kiekviena autokėdutė buvo tvirtinama ant automobilio galinės sėdynės dešinėje pusėje, kaip nurodo vartotojo instrukcija. Važiuojant 51 km/h greičiu smūgis tenka 31 g. (logo TUV).
Tokio siaubingo rezultato TUV bandytojai nesitikėjo. Tiksliau, praėjus 18 metų po pirmos autokėdutės bandymo “Auto, Motor und Sport” bandytojai tikėjosi geresnių rezultatų. Be to, paskutinis toks rezultatas, kad autokėdutė būtų sulūžusi iš pagrindų buvo beveik prieš 7 metus. O dabar bandytojai suglumę žiūri į visiškai sulūžusią Chicco Key 1 autokėdutę, nežinodami, kad bus sunku iki pabaigos, tačiau reikia vieną kartą tai padaryti.
Kaip įprasta, bandymams autokėdutės buvo perkamos parduotuvėje, kur perka ir eiliniai klientai. Žinoma, renkantis dėmesys buvo skiriamas naujovėms arba autokėdučių atnaujinimams, kūdikių nešynės nebuvo bandomos, nes šioje amžiaus kategorijoje tik viena nauja nešynė buvo išleista į rinką nuo paskutinio atlikto bandymo, leidinyje 18/2006. Skirtingų grupių, skirtingi EEK testai: I grupė – skirta vaikams iki 3 metų ir II – III grupė – skirta iki 12 metų.
Pagal šias grupes buvo atliekami bandymai ir gaunami rezultatai. Bandyme buvo naudojama ir viena naudota autokėdutė.
“Auto, Motor und Sport” visada įspėja prieš perkant naudotas autokėdutes. Naudota autokėdutė gali būti su nematomais defektais, todėl reikėtų atsargiai į tai žiūrėti. Net mažiausias nelaimingas atsitikimas gali sugadinti autokėdutę, defektas gali būti akimi nematomas, tačiau apsauginė funkcija gali būti smarkiai paveikta. Todėl “Auto, Motor und Sport” bandyme dalyvavo redaktoriaus autokėdutė, kuri nėra turėjusi jokių nelaimingų atsitikimų. Iki šiol niekas nežinojo kaip naudota autokėdutė gali gerai apsaugoti jautrų manekeną.
Chicco Key 1 autokėdutė buvo bandoma pirmoji, nes ji turi ISOFIX prijungimo sistemą. Ankstesniuose testuose šia sistema pritvirtinta autokėdutė truputį labiau apsaugojo manekeną, nei pritvirtinta tik saugos diržais. Tačiau Chicco Key 1 tvirtinama automobilio saugos diržais, naudoja papildomą pasaitą - diržą, tvirtinamą viršuje prie automobilio sėdynės, atraminės kojos priekyje neturi. Atraminė koja Izofix sistemoje naudojama siekiant išvengti kėdutės pasislinkimo į priekį nuo automobilio sėdynės. Bandymų rezultatas visiškai nekritiškas, buvo 42 cm.
Deja, papildomas saugos pasaitas - diržas eina viršuje apie autokėdutės plastikinę konstrukciją virš plieninio strypo. Štai kodėl, kitas diržas tvirtinimas priekyje. Nelanksčios ISOFIX jungtys iš autokėdutės reikalauja per daug autoįvykio metu. Todėl jos lūžta per visą autkėdutės plotį. Bandytojų pastaba: ši sistema nuvylė. Iki dabar tai nebuvo rūpimas klausimas, kad tai turi didelės įtakos sužeidžiant Jūsų vaiką autoįvykio metu.
Autokėdutė įvertinta: “nerekomenduojama”.
Montavimas atrodo sunkus, tačiau tik iš pirmo žvilgsnio. Autokėdutė gali suteikti apsaugą tik taip vadinamo pirmo smūgio metu – imituojant avariją – tačiau nėra jokios apsaugos nuo antrinio smūgio. Be to, tokie antriniai smūgiai yra dažnas reiškinys gatvėse, tai gali būti galinis smūgis iš paskos važiuojančio automobilio. Iš viso bandytojai buvo šokiruoti 4 keturis kartus dėl autokėdutės konstrukcijos lūžimų ar pažeidimų nelaimės metu.
Dvi Recaro autokėdutės yra netinkamos. Autokėdutė Polaric ISOFIX yra nelanksti ir sunki, kuri negali būti tvirtinama automobilio saugos diržais, kaip kitų gamintojų autokėdutės, ji turi būti naudojama kartu su ISOFIX sistema. Iš principo, Polaric konstrukcija yra gerai žinoma nuo 2003 m., sėdima dalis parduodama kaip Storchenmühle Primus be ISOFIX pado. Tuo tarpu Primus virto Polaric, nes Storchenmühle ir Recaro susivienijo į Franken Marktlengast.
Polaric plieninių vamzdžių konstrukcija yra sudėtinga, nes tvirtinama kartu su ISOFIX tvirtinimo jungtimis ir koja-atrama plius 2 taškų saugos diržais. Pagal šį būdą keletas dalykų yra blogai. Akivaizdu, kad pernešti autokėdutę iš vieno automobilio į kitą greitai neįmanoma. Polaric autokėdutė negali būti tvirtinama dviejų durų automobilyje. Ant priekinės sėdynės gali būti montuojama, tačiau turi būti išjungta oro pagalvė.

4 pav..jpg

Mažojo manekeno svoris 15 kg. I-oje autokėdučių grupėje
I grupė: Geriausia apsaugo autokėdutės sėdint veidu prieš važiavimo kryptį
Dvi iš šešių autokėdučių I-oje grupėje buvo naudojamos su ISOFIX sistema, likusios keturios prisegamos automobilio saugos diržais. Besafe ir Recaro autokėdučių modeliai buvo montuojamos prieš važiavimo kryptį.

Besafe Izi Combi X2
Auto motor sport sprendimas: Rekomenduojama
214.jpg
   
Autokėdutė iš daug dalių su kojine atrama ir atraminiu kronšteinu. Montuojama prieš važiavimo kryptį nuo nulio iki 18 kg (nuo gimimo iki 4 metų); o vaikams nuo 9 iki 18 kg montuojama važiavimo kryptimi. Nelengva suprasti montavimą su dviejų ar trijų taškų saugos diržais ir papildomais įtempimo diržais. Mažai vietos manekeno kojoms.

Romer Eclipse
Iš dalies rekomenduojama
Romer.jpg

 
Vientisa, palyginti lengva, montuojama pagal važiavimo kryptimi dviejų arba trijų taškų saugos diržais. Tinkama naudoti nuo 9 iki 18 kg, nėra amžiaus nuorodų. Aiški montavimo instrukcija. Trigubas saugos diržų aukščio reguliavimas nepaprastai sudėtingas ir todėl vėl autokėdutę reikia montuoti.

 

Storchenmuhle Twin One
Nerekomenduojama
Storchenmuhle Twin One.jpg
   
Vientisa, montuojama važiavimo kryptimi trijų taškų saugos diržais (negalima 2 taškų diržais) arba su ISOFIX padu (papildomai, apie 100 EUR). Tinkama naudoti nuo 9 iki 18 kg, nėra amžiaus nuorodų. Nėra instrukcijoje paaiškinta kada išimti kėdutės aukščio mažinimą. Trigubas saugos diržų reguliavimas su standžiu užraktu.

Chicco Key 1
Nerekomenduojama
Chicco+Key1.jpg
   
Vientisa, su ISOFIX jungtimis, montuojama važiavimo kryptimi, tvirtinama viršutiniu pasaito tipo tvirtinimo diržu, galima montuoti ir automobilio trijų taškų saugos diržais. Tinkama naudoti nuo 9 iki 18 kg ( nuo 9 mėnesių iki 3 metų). Šiek tiek klaidinanti instrukcija, netinkamos pasaito tipo tvirtinimo diržo etiketės. Kai autokėdutė sumontuota galima reguliuoti saugos diržų aukštį.

Recaro Polaric
Nerekomenduojama
recaro polaric.jpg 
  
Autokėdutė su ISOFIX sistema, kojine atrama ir įtempimo diržais, montuojama tik prieš važiavimo kryptį. Nenaudojami automobilio saugos diržai. Tinkama naudoti nuo 9 iki 18 kg, nėra amžiaus nuorodų. Sudėtingas montavimas, mažai vietos manekeno kojoms. Lengvas saugos diržų reguliavimas esant sumontuotai autokėdutei, yra nuorodos pagal amžių.

Lentelė (be reikšmių):
Matavimai ir dydžiai (vertės)
Svoris kg
Gylis/plotis/aukštis cm
Bandymo dydis HIC priekinis
Galvos greitis g
Kaklo jėga kN
Krūtinės greitis g
Poslinkis į priekį cm
HIC = galvos sužeidimo kriterijus, galvos apkrovimo matmuo, k.M. = N/A = nėra reikšmės
5 pav..jpg



Rezultatų apžvalga grupėje I:

Besafe Izi Combi X2
Sunkių traumų tikimybė – maža.
Galvos – maža.
Kaklo – maža.
Krūtinės – maža.
Tas, kuris daro viską teisingai tvirtindamas autokėdutę, užtikrina labai gerą apsaugą priekinio smūgio metu avarijos atveju. Ypatingai kaklo apkrova yra maža sėdint prieš važiavimo kryptį, krūtinės ir galvos apsauga taip pat gera. Todėl apsauga nuo deformacijos ar sužalojimų yra gera.

Maxi Cosi Tobi
Sunkių traumų tikimybė – maža.
Galvos – maža.
Kaklo – maža.
Krūtinės – maža.
Nors Tobi pritvirtinimui reikia labai ilgo automobilio saugos diržo, jis tvirtai priglunda prie autokėdutės. Taigi galvos, kaklo ir krūtinės apsauga yra gera ir poslinkis į priekį yra labai mažas dėka nuosavų diržų.

Romer Eclipse
Sunkių traumų tikimybė – vidutinė.
Galvos – vidutinė.
Kaklo – vidutinė.
Krūtinės – vidutinė.
Iš dalies rekomenduojama autokėdutė, ypač mažesnių automobilių savininkams, nes žymiai padidėję galvos ir kaklo apkrovos. Tačiau krūtinės apkrova yra ant ribos iš „oranžinio“ į „žalią“. Didžiausias poslinkis į priekį bandymo metu, bet ne kritinis.

Storchenmuhle Twin One
Sunkių traumų tikimybė – didelė.
Galvos – maža.
Kaklo – didelė.
Krūtinės – N/A.
Galvos apsauga yra tokia gera, kaip ir daugumos konkurentų, bet poveikis kaklui akivaizdžiai per didelis, todėl įvertinta “nerekomenduojama”. Palyginti didelis pasislinkimas į priekį. Nėra įtempimo reikšmės krūtinės srityje.

Chicco Key 1
Sunkių traumų tikimybė – vidutinė.
Sistema pavedė
Galvos – maža.
Kaklo – vidutinė.
Krūtinės – maža.
Dėl viršutinio ISOFIX tvirtinimo taško (viršutinis pasaitas) lūžta dalis autokėdutės konstrukcijos, nestabili konstrukcija susidėvėjimui. Jei būtų nesulūžusi bandymo metu, būtų pasiekusi įvertinimą “Iš dalies rekomenduojama”.

Recaro Polaric
Sunkių traumų tikimybė – maža.
Sistema sužlugo
Galvos – maža.
Kaklo – maža.
Krūtinės – maža.
Atsikabina viena ISOFIX tvirtinimo jungčių, autokėdutė nevaldoma sukasi apie likusį tvirtinimo tašką: sistemos gedimas, įvertinta: “nerekomenduojama”. Dėl judėjimo apkrovos vertės mažos.

Vis dėlto avariniam bandymui autokedutė tvirtinama ant galinės sėdynės - nuleista atramine koja, tvirtai pritvirtinta automobilio saugos diržais ir turi matytis žalios spalvos fiksatoriai, reiškiantys, kad ISOFIX sistema teisingai prijungta. Tačiau avarijos metu vienas ISOFIX fiksatorius atsikabina ir autokėdutė ima suktis nekontroliuojama automobilio kėbule. Todėl bendra apkrova susidūrimo metu tenka vienai jungčiai, o ne dviem. Tokio dalyko niekada nebuvo anksčiau autokėdutėms darytuose bandymuose. Visų pirma, bandytojai padarė prielaidą, kad buvo blogai pritvirtinta autokėdutė. Reikėtų dar kartą atskirai patikrinti ISOFIX jungtis. Abi buvo deformuotos, pažeistos – t. y. ženklas, kad jos absorbavo smūgio jėgas. Jei jungtys būtų buvę nepilnai užfiksuotos, atitinkama jungtis po bandymo būtų likusi sveika, nedeformuota. Sprendimas: sistema nuvylė: “nerekomenduojama”.
Lyginant su Chicco, šiuo atveju nebuvo jokios gamintojo klaidos. Atviras ISOFIX standaus įtvirtinimo taškas rodo problemą, kad buvo blogai surinkta gamykloje, o kokybės kontrolieriai nepastebėjo.

Kompanija Recaro/Storchenmuhle vėl neigiamai nustebins bandytojus dar vienu savo produktu – Storchenmuhle My Seat CL konkuruojančiu didelėje autokėdučių grupėje II – III, vykdant bandymą sulūžo atlošas. Ir vėl: sistema nuvylė, “nerekomenduojama”. Šiuo atveju, instaliavimo klaida gali būti pašalinta nuo pat pradžių. Čia, medžiagų parinkimas turi patį svarbiausią vaidmenį, nes plastmasės atrodo pernelyg trapios tokiai autokedutei, kitas trūkumas ir lūžę aštrios briaunos.

6 pav..jpg

Grupėje II – III: Brangiausios ir pigiausios pavedė
Dvi iš keturių bandomų autokėdučių buvo tvirtinamos su ISOFIX sistema automobilio kėbule, bet manekenas buvo prisegtas tik automobilio saugos diržais visose autokėdutėse.
Autokėdutės manekenas sveria 22,6 kg grupėje II – III

Cybex Solution X-fix
Auto, Motor und sport sprendimas - rekomenduojama.
a681fdc7d5.jpg
   
Vientisa autokėdutė su ISOFIX sistemos jungtimis, papildomai tvirtinasi 3 taškų saugos diržais. Tinkama nuo 15 iki 36 kg (nuo 3 iki 12 metų). Nepaisant ISOFIX paprastas surinkimas ir montavimas. Galvos atramoje yra miego pozicija; 9 aukščio reguliavimo pozicijos.

Kiddy Discevery pro
Auto, Motor und sport sprendimas - rekomenduojama.
41-450-DP-095_MIDRES.jpg
   
Vientisa autokėdutė tvirtinama trijų taškų saugos diržais, ne dviejų taškų saugos diržais. Tinkama nuo 15 iki 36 kg ( nuo 4 iki 12 metų). Lengvas, paprastas surinkimas, paprastai suprantama montavimo instrukcija. Trys sėdimos dalies gylio padėtys, vienu metu reguliuojamas aukštis ir plotis. važiuojant negalima reguliuoti miego padėties.

Concord Transformer
Auto, Motor und sport sprendimas - nerekomenduojama.
 
Concord transformer.jpg
   
Sunki, techniškai labai sudėtinga, vientisa su ISOFIX. Nėra aiškiai nurodyta, kad galima naudoti ir su automobilio saugos diržais, vietoje ISOFIX tvirtinimo. Tinkama nuo 15 iki 36 kg (nuo 3 iki 12 metų). Lengva montuoti, labai lengvas aukščio ir pločio reguliavimas (dujinis amortizatorius) . Miego padėtį galima reguliuoti važiavimo metu.

Storchenmuhle My Seat CL
Auto, Motor und sport sprendimas - nerekomenduojama.
Storchenmuhle My Seat CL.jpg
   
 Pigi, vientisa autokėdutė, tvirtinama 3 taškų saugos diržais, ne 2 taškų saugos diržais. Patvirtinta nuo 15 iki 36 kg (nuo 3 iki 12 metų). Labai lengva, paprastas surinkimas, lengvai suprantama instrukcija, nėra nurodyta amžiaus grupė. Šešios reguliuojamos aukščio pozicijos, miego padėtis gali būti reguliuojama važiavimo metu.
7 pav..jpg

Rezultatų analizė grupėje II -III:

Cybex Solution X-fix
Sunkių traumų tikimybė – maža.
Galvos: maža.
Kaklo – maža.
Krūtinės – maža.

Dėl savo ISOFIX tvirtinimo jungčių, yra lengva ne tik montuoti, bet ir puikiai užfiksuoja ir prisiglaudžia prie atlošo ir suteikia aukštą apsaugos lyg ant galinės sėdynės. Vertinama “rekomenduojama”. Manekeno poslinkis į priekį atrodo gerokai didesnis negu yra iš tikrųjų.

Kiddy Discovery pro

Sunkių traumų tikimybė – maža.
Galvos: maža.
Kaklo – maža.
Krūtinės – maža.
Lengvas surinkimas, mažas svoris ir priimtina kaina, gera galvos, kaklo ir krūtinės apsauga gera. Rekomenduojama autokėdutė, šiek tiek nepraktiška, nepatogus miego pozicijos reguliavimas.

Concord Transformer

Sunkių traumų tikimybė – vidutinė.
Sistema pavedė
Galvos: maža.
Kaklo – vidutinė.
Krūtinės – maža.
Concord autokėdutė traukia savo tobulomis technologijomis ir šiuolaikišku dizainu. Deja, bandymai rodo, kad šios autokėdutės atlošas visiškai sulūžo bandymo metu. Jeigu ieškote tik pagal apkrovas, tai tuomet Jums užtektų įvertinimo: “Iš dalies rekomenduojama”.

Storchenmuhle My Seat CL
Sunkių traumų tikimybė – maža.
Sistema pavedė

Galvos: maža.
Kaklo – maža.
Krūtinės – maža.
Ji yra pigi, lengva, paprastas montavimas. Jos apkrovos būtų pasiekę įvertinimą “rekomenduojama”, jeigu atlošas nebūtų visiškai sulūžęs. Štai kodėl įvertinimas yra: “nerekomenduojama”.

1. Dešimt bandytų autokėdučių buvo nusipirktos parduotuvėse inkognito už 2182 Eurų.
2. Ar viskas gerai? Manekenai tikrinami prieš kiekvieną bandymą.
3. Nauji saugos diržai montuojami po kiekvieno bandomo smūgio.
4. Maža žala, tokiai kaip Romer saugos diržų sistemai nesąlygoja nusidėvėjimo.

Atlošo konstrukcija taip pat atskleidžia tam tikrus trūkumus, nes daugelis sričių yra sutvirtintos aliuminio profiliais, kurie turėtų garantuoti lengvą aukščio reguliavimą augančiam vaikui. Tačiau esant atitrauktam iki galo autokėdutės atlošui kur baigiasi profiliai, avarijos metu autokėdutė lūžta tikriausiai dėl to, kad aukščiausiame taške nugarėlė tinkamai neatlaiko įtempimų.
Nors grupėje I autokėdutės Storchenmuhle Twin One griežtas “Auto, Motor und Sport” testas rodo, kad joje esantis manekenas negavo rimtų sužalojimų, tai nereiškia, kad šis modelis yra labai saugus. Rezultatas yra “nerekomenduojama” dėl didelės jėgos poveikio kaklo sričiai. Concord Transfomer taip pat turėtų būti patenkinti šiuo įvertinimu.

Ambicinga grupė II – III su dviem integruotais dujiniais amortizatoriais aukščio reguliavimui taip pat patiria konstrukcijos klaidų, labai panašių į autokėdutę My Seat CL. Integruotas dujinis amortizatorius autokėdutės nugaroje daro ją ne tik sunkia bet ir sutvirtina, todėl labiau apsaugo nuo įtempimų. To rezultate nugarėlė beveik visiškai sulūžta po metalo elementu ir tai patvirtina, kad aukšta technologija ir kaina negarantuoja saugumo.

Tik keturios autokėdutės šiuose bandymuose atneša šviesą tamsiuose rezultatuose
Galiausiai yra tik dvi sistemos autokėdučių grupėje I, kurios tikrai yra “rekomenduojamos”. Besafe Izi Combi X2 autokėdutė, kurią sunku sumontuoti taip kaip ir ištarti jos pavadinimą, ir Maxi Cosi Tobi, kurios įrengimui reikia ilgo automobilio saugos diržo. Įmontuoti šią autokėdutę pvz. į Ford Kuga yra sudėtinga. Beje, panaudota Tobi autokėdutė bandyme davė šviesos blyksnį, kadangi ją 2 metus intensyviai naudojant, neprarado savo apsauginių funkcijų (žr. Lentelę 117 psl).
Romer Eclipse siūlo mažiausiai patenkinamą apsaugą, bet nėra specialiai sukurta mažiems automobiliams. Šiuo atveju ji turėtų užtikrinti mažą manekeno poslinkį į priekį kad apsaugoti jo galvą nuo atsitrenkimo į priekinę sėdynę. Nepaisant to, Eclipse rodo didžiausią poslinkį į priekį, tačiau nesukelia tiesioginių problemų.
Po bandymų, taip pat yra tik dvi rekomenduojamos autokėdutės grupėje II – III, t. y.:
Cybex Solution X-fix ir Kiddy Discovery pro. Maloniausia tai, kad jos yra vidutinio kainų lygio ir yra tokios lengvos, kad vyresnis vaikas pats gali persinešti autokėdutę iš vieno automobilio į kitą. Paskutinis, bet ne mažiau svarbus aspektas tai lengvas surinkimas, ypač Kiddy, o Cybex gali būti šiek tiek sunkiau tvirtinant su ISOFIX sistema, priklausomai nuo automobilio. Tačiau tai yra automobilių gamintojų klaida, kurie paslepia ISOFIX tvirtinimo taškus nepasiekiamoje vietoje, už automobilio sėdynės sėdimos dalies.
Galvos padėties reguliavimas į miego poziciją autokėdutei Cybex Solution X-fix yra daugiau teorinis, realiame gyvenime vaiko galva pasvyra į priekį net ir patogiausiose autokėdutėse, kurių nugarėlę galima truputį pakelti miego padėčiai. Kritikos miegojimo padėties taip pat gauna ir Kiddy. Nepraktiška, ją galima panaudoti tik atsegus automobilio diržus. Autokėdutę reikia patraukti į priekį, atlenkti atramą, esančią nugarinėje dalyje, po to pristumti atgal prie automobilio sėdynės ir vėl prisegti vaiką. Žinoma, šią operaciją galima atlikti tik sustojus ir tai neteikia jokio malonumo sėdint autokėdutėje 4 metų vaikui.
Nors 4 autokėdutės pralaimėjo, atlikus bandymus pagaliau yra šioks toks malonumas. Neatlaikiusios bandymų kėdutės tinka tik sustiprinti praeityje buvusių reakcingų neigėjų aklą nuomonę dėl vaikų autokėdučių apsaugos sistemų. Peršasi išvada, kad kai kurios autokėdutės atitinka tik negriežtus patvirtinimo testus, o auto motor und sport test neatrodo kad įeitų į gamybos raidos programą.
Net po 150 autokėdučių atliktų bandymų avarinėms situacijoms, kuriuos per 18 metų atliko redaktorių komanda, yra dar daug nepanaudotų potencialių galimybių didinant vaikų apsaugą. Siekiant tai pakeisti bandymai bus atliekami ir toliau.
8 pav..jpg


Dvi ISOFIX jungtys turėtų pritvirtinti Recaro Polaric autokėdutę automobilio kėbule. Per avarijos imitacijos metu viena iš jų atsikabina, smarkiai deformuojasi sėdynės konstrukcija, Polaric pasisuka automobilio kėbule. Toks dalykas neleistinas bet kokiomis aplinkybėmis.
9 pav..jpg

Aštrūs kraštai lūžusios Concord Transformer nugarėlės
Trapus Storchenmühle My Seat CL plastikas negalėjo atsispirti deformacijoms: lūžusi nugarėlė
Chicco Key 1 autokėdutės konstrukcija lūžta viršutinėje srityje
Nulūžęs polistireno pado kraštas. Tokie sužalojimai kaip šis nėra labai svarbūs saugumui
10 pav..jpg





Informacijos šaltinis: žurnalas "Auto Motor und Sport", Januar 2010
 Straipsnio papildymas :
 
< Atgal   Pirmyn >

Naujienų prenumerata


Vardas:
El. paštas:


Advertisement